תהליכים פשוטים

הבנייה ועיצוב של תהליכים פשוטים: פישוט תהליכים מאפשר למקבל השירות לבצע פעולות שונות ולקבל את השירות שהוא זקוק לו באופן פשוט, מהיר ויעיל יותר. בנוסף, פישוט ההליכים גם עשוי להפחית את המתחים, החששות ותחושות של אי נוחות אשר עלולות לעיתים להתלוות להליך מתן השירות או קבלת השירות.

פישוט תהליכים

פישוט או שינוי הליכים קיימים כמו גם, מסירתם באופן נגיש ומותאם למקבל השרות. בנוסף, תינתן התייחסות גם לנושא של סובלנות לטעויות לאורך התהליך ושזירת חיווי מתאים. הצגת תהליכים אלו יכולה להיעשות באמצעים חזותיים אינטואיטיביים כדוגמת: שימוש בסמלים, תרשימי זרימה, גרפים ואמצעים דומים.

דוגמא לפישוט של תהליך: סידור דלפקי השירות של משרד ציבורי כך שבבואנו לקבל שירות עיצוב המשרד מקל על ההבנה איך לקיים את התהליך שבאנו לבצע. כלומר: אם לצורך השלמת תהליך הפקת תעודה מסוימת עלי לעבור בין חמישה דלפקים, המעבר בין הדלפקים השונים בהם עלי לעבור יהיה רציף (שורה של דלפק אחרי דלפק) ובנוסף, במסמך מלווה תהיה מפה שמראה לי איפה כל דלפק ודלפק.

✉ יצירת קשר
close slider

אני רוצה שתחזרו אליי

אני רוצה ליצור אתכם קשר